Pravidla

Každý hráč má tři životy (zásahové body). Život si odečte, pokud dostane platný zásah. Pokud hráči životy dojdou, padá k zemi jako padlý. V případě reálného ohrožení se přesune trochu stranou. V tomto stavu se o něj můžou elementalisté nabíjet, každý však pouze jednou.

K používání schopností je potřeba náboj (který se při použití schopnosti odečte). Na začátku souboje nemá žádný hráč náboj. Každá škola tři schopnosti a specifický způsob získávání náboje. Maximálni počet nábojů je jeden (kromě jedné specializace Pán času).

Během tábora může hráč získat specializace. Specializace pozmění fungování schopností a celkový herní styl. Všechny školy mají tři specializace, z nichž každá se soustředí na jednu z výchozích tří schopností. Nejmenované schopnosti zůstávají tak, jak jsou. Hráč může ovládnout více specializací, v boji však může používat jen jednu, kterou si předem určí.



Hodináři

- obratní mágové, využívají iluzí a umí manipulovat časem, předávají momentum (náboj) spojencům

- náboj získávají dotykem nepřítele

Schopnosti

  • Oslepení - nepřítel automaticky mine příštím zásahem (zvolání "oslepení" na kontaktní vzdálenost)
  • Zahalení - nepřítel nesmí cílit sesilatele (útočit a používat schopnosti) dokud není zasažen. O tohoto nepřítele se sesilatel nesmí nabíjet (zvolání "zahalení" na kontaktní vzdálenost)
  • Momentum -  předá náboj spojenci (dotykem)

Elementalisti

- spoléhají na sílu magie živlů, jsou nebezpeční z dálky, posilují a léčí spojence

- náboj získávají dotykem padlého spojence nebo nepřítele (z nepřítele tzv. silný náboj)

Schopnosti

  • Ohnivá koule - ubere nepříteli jeden život, nesmí se házet bez náboje (zásah papírovou koulí)
  • Očarování zbraně - příštím zásahem způsobí dvě zranění, nefunguje na spřátelené nemrtvé (přejede rukou po zbraní a zvolá očarování, může to být i spojencova zbraň) 
  • Léčení - doplní spojenci 1 život (do maxima), nefunguje na spřátelené nemrtvé (dotykem)

Nekromanti

- vyvolávají nemrtvé služebníky a podporují spojence magií krve

- náboj získá kdykoliv přijde o život, může si život i sám ubrat

Schopnosti

  • Služebník - vrátí do souboje padlého spojence se dvěma životy jako nemrtvého bez schopností, služebník umírá, pokud ztratí kontakt s nekromantem (nasazením masky, případné vysvětlení)
  • Zlá krev - spojenec při příštím schytaném zásahu ubere útočníkovi život (dotyk, případné vysvětlení)
  • Pokrevnost - spojenec při příštím schytaném zásahu získá náboj, pokud by mu život klesl na 0, neodečítá si život (dotykem, případné vysvětlení)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky